GYIK
Gyakran ismételt kérdések
1. Mely területeken működik a szolgáltatás?
Szakembereink egyelőre Győrben és annak 20 kilométeres körzetében mennek házhoz. Más területekre külondíj ellenében, előzetes egyeztetés után megyünk.
2. Mennyibe kerül a javítás?
A javítás díja 4500 Ft. Ezt kizárólag sikeres javítás esetén kell megfizetni. Amennyiben szakemberünk nem tudja az eredeti problémát orvosolni a sikerdíjat nem kérjük el, a kiszállás ingyenes volt.
3. Valóban csak 4500 Forintba kerül a javítás? Nincs óradíj, kiszállási díj vagy egyéb rejtett költségek?
Nincs óradíj, kiszállási díj sem semmilyen egyéb díj. Kizárólag sikerdíjat kérünk sikeres javítás esetén.
4. Mi történik akkor, ha a számítógép a helyszínen nem javítható?
Ebben az esetben szakemberünk a rossz számítógépet beszállítja műhelyünkbe, majd a javítás végeztével előzetes időpontegyeztést követően házhoz szállítjuk.
5. A helyszínen nem javítható számítógép javítása mennyibe kerül?
A helyszínen nem javítható számítógép javításának munkadíja 4500 Ft, tehát nem kerül többe, mint a helyszínen javítható gép javítása.
6. Honnan tudom, mennyibe kerül a javítás, ha cserealkatrész beépítése szükséges?
Szakembereink minden plusz anyagi vonzattal járó javítás előtt telefonon egyeztetnek a többletköltségekről a tulajdonossal. A tulajdonos jóváhagyása nélkül nem kezdeményezzük cserealkatrész beszerzését és a gép javítását nem végezzük el.
7. Tökéletesen működik a számítógépem, de bővíteni szeretném, mit tegyek?
Keresse meg szakemberünket, aki segítségére lesz, és a szükséges alkatrészeket meg is rendelheti nála. Ebben az esetben a kiszállítás és a beszerelés legalább tízezer forint értékű megrendelés esetén díjtalan. Tízezer forint alatti értékű megrendelés esetén a sikerdíj, 4500 Ft.
8. A beépített alkatrészekre van garancia?
Igen, minden új alkatrészre egy év vagy a gyártó által meghatározott időre szóló garanciát vállalunk. Használt alkatrészekre egy hónap a garancia.
9. Nemrég járt nálam Dr.Z, de ujra rossz a gépem, ugyanaz a hibája, mint a javítás előtt, mit tegyek?
Hívja újra Dr.Z-t! Szakembereink munkájára 24 óra garanciát vállalunk, ami azt jelenti, hogy ha a befejezett javítást követően 24 órán belül jelenti nekünk, hogy újra jelentkezett az eredeti hiba, azt díjmentesen javítjuk.
10. Újra kell telepíteni a gépemen a szoftvereket, de nincsenek meg a telepítőlemezeim, mit tegyek? 
Amennyiben elvesztette a telepítőlemezeket, kérje pótlását a szoftver gyártójától vagy forgalmazójától. Dr.Z kizárólag olyan szoftvereket telepít, amelyek használati vagy tulajdonjogával Ön rendelkezik.
Dr. Z © 2005-2008. Zaxon Perfekt Kft.
9022 Győr, Dunakapu tér 7. info@zaxonperfekt.com